Techniekonderwijs in een nieuw jasje
De Stichting Sterk Techniekonderwijs Noord-Oost Overijssel benaderede mij voor een rebranding. Alleen de naam al was niet in één adem uit te spreken. Daarnaast was de stichting niet bekend genoeg onder stakeholders. Een mooie uitdaging.
Rebranding
Ik ben begonnen met het schrijven van een missie en visie.
Missie
• STOER wil techniekonderwijs voor jongeren leuk en interessant maken.
• We zorgen voor een leeromgeving waar je door te doen leert en waar techniek STOER is.
• We werken samen met bedrijven om te zorgen dat je goed voorbereid bent op een baan in de techniek.
• Bij STOER vinden we het belangrijk dat iedereen techniek kan leren en dat techniek helpt om de wereld beter te maken.
Visie
• STOER wil de beste zijn in techniekonderwijs.
• We willen dat jongeren klaar zijn voor de toekomst met de kennis en vaardigheden die ze nodig hebben.
• We geloven dat techniek kan helpen om problemen op te lossen en de wereld te verbeteren.
• Bij STOER kan iedereen zijn of haar talenten ontdekken en ontwikkelen.
• We willen dat techniek bijdraagt aan groei, innovatie en een betere samenleving.
Uiteindelijk leverde dit de nieuwe naam STOER op. Nog wel de afkorting STO verstopt, maar lekkerder verpakt.

Website en socials
Daarna heb ik de website voor STOER gemaakt en de socials ingericht.
Content
Ook hebben we nieuw foto- en videomateriaal gemaakt voor alle uitingen.
Mediapartner
Dit project is nooit af. Ik hou de website en de sociale media nog altijd bij voor STOER. Ontzettend leuk om te doen. Een mooi project dat ook maatschappelijk van grote betekenis is voor de regio Noord-Oost-Nederland.